بیشین بینیم با

اگر دشنه ی دشمنان گردنیم اگر خنجر دوستان برده ایم گواهی بخواهید اینک گواه همین زخم هائی که نشمرده ایم

بیشین بینیم با

اگر دشنه ی دشمنان گردنیم اگر خنجر دوستان برده ایم گواهی بخواهید اینک گواه همین زخم هائی که نشمرده ایم

سین جین

از چه رنگی خوشت می آد ؟
سفید
از چه بوی خوشت می آد ؟
بوی بنزین
آهنگ مورد علاقه ات ؟
باس خیلی فک کنم مثلا : طلوع من " سیاوش قمیشی
الان چه کتابی رو می خونی ؟
من پنیرم
فیلم مورد علاقه ات ؟
دوئل ، کوهستان سرد
بازیگر مورد علاقه ؟
ژان رنو ، آل پاچینو ، جودی لاو
اسم بچه آیندات ؟
یاهو مسنجر 20
نظرت در مورد جورج بوش چیه ؟
خوبه
انیمیشن مورد علاقه ات چیه ؟
هر چی محمد رضا بگه همون عصر یخبندان
بهترین نصیحتی که تا حالا شنیدی ؟
نشنیدم ، اما همیشه به خودام می گم پارسا ظرفیت دو تا چیز رو داشته باش اول بودن و دوم بودن ( پارسا )
بهترین نقل قولی که شنیدی چی بود ؟
رئیس سرخ پوستان خدای خودش را این طور قسم میدهد " که ای خدای بزرگ به من کمک کن تا هر وقت خواستم در مورد راه رفتن دیگری قضاوت کنم  ، قدری با کفش های او راه بروم .
نویسنده مورد علاقه ؟
گابریل گارسیا مارکز ، سعید شهسواری " دستمال کاغذی خونی مچاله " 
بدون چی زنده نیستی ؟
عشقی تو نبض ام می زنی
لغتی که دوس اش داری چیه ؟
خداس ،
آرزوت چیه ؟
خودم مرگ ات رو ببینم ، خودم خاک بریزم رو سرت با این سوالات
تا به حال چند بار به تلفن جواب دادی ؟
به اندازه ای موهای سرت
پائیز یا بهار ؟
زمستون چون تولدمه
با پنج لغت خودت رو توصیف کن ؟
خندون ، گریون ، خوب ، بد
دلت می خواست موهات چه رنگی بودن ؟
همینطوری خوبه
تو زندگی چی از همه چیز برات مهم تره ؟
یه زندگی آروم
قبل از اینکه بخوابی به چی فکر می کنی ؟
خدایا شکرت
وقتی صبح بیدار میشی به چی فک می کنی ؟
اَه من هنوز زنده ام
بهترین شعری که شنیدی ؟
خیلی از شعرای بهمنی " گاهی تو را کنار خود احساس می کنم اما چقدر دل خوشی خواب ها کم است
زیر تخت خوابت چیه ؟
زیر تخت خوابم که نه ولی  بالاش ...
کنار تخت خوابت چی ؟
سی دی
دیشب چند ساعت خوابیدی ؟
مثل همیشه ، 8 ساعت
عدد مورد علاقه ات کدومه ؟
10 ، 7 ، اما تو تیم باشگاهیم شمارم 5
اگه می تونستی یه شب تا صبح رو با کسی که می خواستی بگذرونی ، اون کی بود و چی می خواستی ؟
مگه تو خودت خوار مادر نیستی از این سوالا می پرسی
دلت می خواست چه کاره بشی ؟
مادرم می گه تو همه کاره هیچ کاره ای
یه چیزی بگو ؟
چیز
یه چیز دیگه بگو ؟
پور روی ها
حرف آخر ؟
مثل همیشه ، ببخشید که روی سگتون رو بالا آوردم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد